Obserwatorzy

wtorek, 29 maja 2012

Wymianka z Asią ;-)

Witam,ostatnio jakoś mam mało czasu żeby wrzucić jakieś nowości.Już nie mam siły.Ta sesja mnie wykańcza a jeszcze przede mną tyle egzaminów.Nie wiem jak to wszystko ogarnę;/
Na dniach dostałam paczusie od Asi.Dostałam masę serwetek ,przydasiów i śliczną pocztówkę na Dzień Matki;-) No i jeszcze ta genialna broszka,która już na drugi dzień powędrowała ze mną na uczelnie gdzie zrobiła furorę ^^
Moje  przydasie dla Asi ;-) 
Asia zamówiła sobie u mnie kuferek na biżuterie a ja jeszcze dorzuciłam od siebie deco kolczyki i nowe wzory serwetkowe ,których nie ma na zdjęciach ;-) 

Na koniec nowe wakacyjne biżu
Koniki Morskie
Wakacyjna Bransoletka ;-) SPRZEDANA
Rzemień w kolorze granatu,zawieszka i zapięcia antyczne złoto.
 Deco bransoletka w różyczki ;-)
NIEDOSTĘPNA 
 Bransoletka na rzemieniu z uskrzydlonym serduszkiem ;-)
SPRZEDANA

Aha odnośnie wygranych w moim Candy wszystkie nagrody zostały już wysłane.Obecnie projektuje dwie nagrody pocieszenia i najpóźniej w środę wyruszą do swoich nowych domków ;-)
Pozdrawiam.

3 komentarze:

  1. ah - sesja - kiedy to było :D mam nadzieję, że dobrze idzie? :) kolczyki decu śliczne - ja może wstawię zdjęcie moich pierwszych - ale jeszcze musze je podszlifować :) i te kokardki super wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. moja sesja prawie za mną, potem zacznie się bieganie za wpisami... przerąbane, ani chwili na biżuterię obecnie ...

    OdpowiedzUsuń
  3. No proszę widzę że dużo cudeniek dostałaś teraz tylko czekać na nowe deco :D
    jej jakie te koniki morskie są uroczę ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za kilka słów od siebie;-)