Obserwatorzy

środa, 2 maja 2012

Decoupage na balkonie ;-)

Dzisiaj wyniosłam swoją pracownie do ogródka.Jakoś nie mogę wysiedzieć spokojnie w domu kiedy jest taka piękna pogoda.Połączyłam przyjemne z pożytecznym.Robiąc doniczki i dzbanek na balkon przy okazji zjarałam sobie plecy ;/ Nie lubię leżeć plackiem i się opalać więc robiąc doniczki upiekłam dwie pieczenie na jednym ogniu i to dosłownie.Nie cierpię mojej słowiańskiej urody.Odrobina słońca wystarczy ,żebym wyglądała  jak burak ;P
Dobra koniec już mojego smęcenia;-)
Poniżej znajdują się doniczki na balkon.
 A tutaj dzbanek z odzysku.Niestety zdjęcie kiepskiej jakości ,ponieważ luby zakosił mi lustrzankę ;-)
Mam nadzieję,że podobają się wam moje pracę^^ I dziękuje za wszystkie miłe komentarze i odwiedziny to już ponad    1 000 wyświetleń  oraz zachęcam do  udziału w moim  Candy ;-)

4 komentarze:

  1. Kurcze idzie Ci to coraz fajniej ;) bede szukac tych serwetek dla Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny ten dzbanuszek:))

    OdpowiedzUsuń
  3. oj mam slabość do tego dzbanuszka... ;) śliczny !

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie i romantyczne... Pozdrawiam i ZAPRASZAM na moje CANDY

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za kilka słów od siebie;-)