Obserwatorzy

piątek, 11 maja 2012

Creative Summer ;-)

Wrzucam jeszcze ciepłe biżuty,dosłownie przed chwilą skręcane.
Niestety ostatnio zaniedbałam bloga ,ponieważ musiałam wkuwać,pisać prace itp.
Dzisiaj przyszła paczka z zamówieniem więc nie mogłam się oprzeć i musiałam zrobić cokolwiek ,żeby się tylko nie uczyć hehe.Ja nie wiem jak się człowiek chce pouczyć to nagle jest tyle ciekawszych zajęć tylko nie nauka ;-D


Bransoletka z serduszkiem
Czarny rzemyk z eleganckim antycznym zapięciem i śliczną zawieszką.
SPRZEDANA
Bransoletka z kłódką ;-) SPRZEDANA
Beżowy rzemień z antycznym zapięciem i uroczymi zawieszkami.
Kluczy wiolinowy
SPRZEDANA
Nutki SPRZEDANE (nie martwcie się w poniedziałek zamówię cały karton hehe )
Bransoletka ala Lilou
z antyczna tabliczką ozdobioną odręcznym pismem ;-) sznurek woskowany ,bransoletka jest regulowana.NIEDOSTĘPNA
Antyczne Grzebyki.

A teraz zabieram się za wkuwanie na koło.Chciałam podziękować wszystkim za odwiedziny mojej stronki i zostawienie po sobie śladu.Wiele to dla mnie znaczy.A co do wymianki już jest nieaktualna bo właśnie paczusie ruszyły w świat.
Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru ;-)

1 komentarz:

  1. Kurcze ale mi smaka narobiłaś na te nutki xD muszę się porządnie zastanowić nad nimi :D
    ogólnie super jak zawsze laska :D:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za kilka słów od siebie;-)