Obserwatorzy

poniedziałek, 7 maja 2012

Wymianka Decoupage ;-)

Witam,chciałabym ogłosić swoją pierwszą wymiankę.Jeszcze nigdy nie brałam w niej udziału.
Dlatego ogłaszam wymiankę i bardzo bym chciała się  wymienić z kimś na serwetki albo jakieś gadżety deocupagowe.
W moim wymiankowym zestawie znajdują się cztery serwetki,cztery kółka ze sklejki o średnicy 4cm ,kwadraciki o rozmiarze 2cmx2cm oraz kokardkowe kolczyki.Do paczuszki jeszcze dorzucę coś dla łasuchów^^ Osobę zainteresowaną proszę o mail w komentarzu albo napisać do mnie na FB;-)


Tutaj macie wszystkie wzory serwetek,można powiedzieć że są to 4 pory roku ;-)
A tutaj moja kolejna doniczka na balkon.Postanowiłam zrobić kilka doniczek i posadzić w nich zioła ,ożywi to trochę smutny balkon;-)

A to ja odnawiam stary obraz znaleziony na strychu u mojej babci.Zdjęcie zrobione przez mojego lubego.Muszę mu przyznać ,że wyjątkowo mi się bardzo spodobało to zdjęcie.Nie przepadam jak robi mi się zdjęcia ,ale to ma w sobie to "COŚ" ;-)
Pozdrawiam^^


5 komentarzy:

  1. chetnie się wymienię - nie mam takich serwetek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na zdjęciu wyszłaś niczym profesjonalna malarka...naprawdę "coś w nim jest".

    OdpowiedzUsuń
  3. witaj, dziękuje za odwiedziny na moim blogu, w komentarzu napisałaś, że chcesz się zapisać na candy, zapisy są pod tym postem http://eetoilee.blogspot.com/2012/04/rocznicowe-candy.html, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mogę się doczekać przesyłki od Ciebie :D ja jeszcze "pakuję" :D mam nadzieję, że dzisiaj uda mi się wysłać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zdjęcia robie zwykła cyfrówką - trochę już wysłużoną :D a na programach do obróbki zdjęć się nie znam :( nawet efektu czerwonych oczu nie umiem zlikwidować :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za kilka słów od siebie;-)