Obserwatorzy

środa, 16 maja 2012

Wymianką z Sarą ;-)

Dzisiaj przyszła do mnie pierwsza paczusia wymiankowa od Sary.Można powiedzieć,że żyjemy po sąsiedzku już z rok i zawsze można na nią liczyć^^ Dzisiaj wychodząc po zakupy do sklepu listonosz mnie prawie rozjechał swoim samochodem.Miałam chyba przeczucie ,że dzisiaj coś do mnie przyjdzie.
Normalnie jestem w niebo wzięta dostałam super przydasie ,które na pewno wykorzystam.
A herbatka na pewno poprawi działanie moich szarych komórek ,który nastawi mnie na  tworzenie ;-)
A oto moje przydasie dla Sary.

A oto przydasie od Sary ;-)
Oczywiście nie wstawiłam wszystkiego.
Przypominam,że dużymi krokami zbliża się Dzień Matki.Zachęcam do obserwowania moich prac.Może ktoś znajdzie oryginalny  prezent idealny  dla swojej mamy ;-)
Bransoletka dla Eweliny
Bransoletka z czarnego rzemyka,regulowana,elementy antyczne złoto.
Zawieszka z napisem "belive" .Mam nadzieję,że Ci się spodoba;-)
Wisior z fiołkiem
Antyczny wisior z fiołkiem w środku i szklanym kaboszonem.Długość łańcuszka kulkowego to ok 100 cm.
SPRZEDANY

Dziękuje za udział w Candy ;-) 
Na FB podam aktualną listę uczestniczek.Jeżeli macie jakieś pytania do mnie proszę napisac  na FB.Wtedy szybciej odpisze niż na maila.
W następnym tygodniu nowa porcja wakacyjnych bransoletek ;-)
Pozdrawiam.

3 komentarze:

  1. cieszę się że dotarły całe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny jest ten fiołkowy kaboszon!

    Pozdrawiam i dziękuję za udział w moim candy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że zacna wymianka była ^^ już widzę jakie cuda zmajstrujesz:D
    Nie no ten Kaboszon mnie rozwalił już nie mogę się doczekać swojego wisiorka^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za kilka słów od siebie;-)