Obserwatorzy

piątek, 1 czerwca 2012

Deszczowa Pogoda

Dzisiejsza pogoda odzwierciedla mój humor.Jestem przeziębiona i jedyne co mnie jakoś relaksuje to robienie biżu.Wrzucam zaległe pracę.Dzisiaj powstały nowe medaliony z kabaszonami i kamee'ami z żywicy plus bransoletki.Niestety mój luby zabrał mi lustrzankę na koncert  i fotki będą dopiero jutro.
Mam pytanie do was gdzie mogę dostać beżowe albo brązowe piórka w jakieś np.ciapki?
Nie mogę nigdzie znaleźć a mam wizję na kolczyki i nie mogę przestać o tym myśleć póki ich nie zrobię hehe
A oto moje zaległe prace:
Filiżanki
 Paryskie Klimaty

SPRZEDANE
Bransoletka dla Eweliny;-) SPRZEDANA
Czarny rzemień,zapięcie i zawieszki antyczne złoto.
Nie regulowana.
Dziękuje za zakup moich wyrobów i podtrzymywaniem dobrym słowem na duchu ;-)
Pozdrawiam.

6 komentarzy:

  1. Zacne biżuty kochana^^ zwłaszcza bransoletka mi się podoba^^
    Nie martw się od jutra ma podobno być już ładnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. halo halo i jak sesja? ja chyba w najbliższym czasie utnę sobie głowę bo już nic nie wchodzi do niej

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć:) Zapraszam na rozdanie modowe, na moim diy-owym blogu. Regulamin znajdziesz tutaj:
    http://diybymadie.randan.pl/?p=119
    Do wygrania nowy t-shirt Bon Jour Moustache:) Zapraszam do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna biżuteria, szkoda ,że spóźniłam się na wymiankę serwtkową.

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja widzę że zbyt masz ostatnio ;) a u mnie coś lipa, i na Candy mało osób się zapisuje

    OdpowiedzUsuń
  6. ach no i mialam ci jeszcze napisc ze koncowki poki co czekaj na ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za kilka słów od siebie;-)