Obserwatorzy

piątek, 2 listopada 2012

Tea Time...

Witam,moja dzisiejsza biżuteria powstała z myślą dla wielbicielek herbaty.Osobiście uwielbiam gromadzić różne herbatki czy to kupione w herbaciarni czy w zwykłym sklepie.Miejsce nie ma jakiegoś szczególnego znaczenia.Najważniejsze ,żeby była  aromatyczna i smaczna ;-) Drugim najważniejszym elementem picia herbaty według mnie jest odpowiedni kubek bądź filiżanka.We wcześniejszym poście mogłyście zobaczyć jeden z moich ulubionych kubków z kolekcji herbatkowej.Inspirację na stworzenie biżuterii powstała spontanicznie.Grzałam się w swoim kokonie kocowym popijając właśnie herbatę.Od razu zabrałam się za dziobanie i powstały takie cuda...

Kolczyki Herbatkowe ^^
SPRZEDANE

Wisiorek z Kluczem
SPRZEDANE

Bransoletka Tea Time

nie mogło zabraknąć..
 Alicji w Krainie Czarów


Kolczyki Piórka
SPRZEDANE

i odrobina świąt...
Kolczyki z Ptaszkiem Gilem
SPRZEDANE

A jakie są wasze ulubione herbatki ?
Może macie jakieś ulubione do polecenia?


Kończę muzycznie ...


Pozdrawiam Kaori^^

23 komentarze:

  1. najbardziej mi się podoba kluczykowy naszyjnik, matko, tak klimatycznie wygląda na tym zdjęciu że aż sama żałuję że ja takich nie robię, muszę się jakoś podszkolić w robieniu fotek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a wspominałam Ci już że chcę taką filiżankę? nie? to CHCĘ!! :D

      Usuń
  2. Cudowne, wiesz ?:)
    Niestety muszę przystopować z herbatą, ponieważ spokojnie potrafię wypić litr dziennie :( ale najlepsza czarna albo owocowa :)
    Pozdrawiam !
    P.S. Dalej opłakuję tego wilczka :<

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna biżuteria. Herbaciana atmosfera uderzyła mi do głowy i zaraz lecę robić sobie herbatkę :D Nie jestem jej wielką zbieraczką ale mam parę cudeniek którymi lubię się delektować. No i oczywiście respekt za zdjęcia. Jak tylko będę mieć aparat to zapisuję się do Ciebie na kurs :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne! Najbardziej podobają się mi te kolczyki z gilem :D hihi a z herbatek polecam ostatnio w lidlu były angielskie. Super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Biżuteria bardzo ładna. Na pewno w swojej kolekcji chciałabym mieć kolczyki podobne do tych z piórkami. Chłodną porą roku bardzo lubię pić herbatkę na rozgrzewkę. Lubię przeróżne herbatki, czasami czarna, zielona, innym razem owocowa. Ostatnio często sięgam po ziołowe. Uwielbiam miętową, lipową, melisą też nie pogardzę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz śliczną filiżankę na herbatkę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Taaak, kocham herbatę, więc do tej bransoletki ślinię się, jak do czekoladki :) Najbardziej lubię earl grey'a, z któego kocham robic bawarki. Kocham owocowe z aromatycznego suszu, roibosa, albo jakies korzenne... Gdy krucho z kasą, zadowaalam się herbatami w torebkach z Biedronki, co rusz mają jakies ciekawe smaki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna biżuteria! Może warto ją zgłosić w konkursie "Kreatywna jesień"? Szczegóły: http://retrokoralik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolczyki pomysłowe:) Filiżanka świetna:) Wszystko bardzo mi się podoba... wszystko w moim ulubionym stylu:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. wow biżuteria naprawdę robi wrażenie, jest przepiękna! uwielbiam bransoletki, błyskotki i tego typu rzeczy dlatego te mnie urzekły ; ) obserwuję i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Także kocham herbatki :) Biżuteria cudna :) Cieszę się, że do Ciebie trafiłam. Będę obserwować. W wolnym czasie zapraszam także do siebie
    http://modelinadoroslej.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie Ci wyszły te cudeńka ;D
    zwłaszcza bransoletka i kolczyki z torebkami herbaty ^^
    ach... wiesz jak ja uwielbiam herbatkę ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowny pomysł i genialne wykonanie :) zadroszczę talentu! kolczyki piórka są śliczne

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana, co do etykiet zobacz czy masz zaznaczony kwadracik podczas wrzucania aby sie zmniejszyly do wielkosci paska bocznego ( to jest kwadracik od razu pod wybieraniem obrazka jak go wgrywasz). Jak nie zaznaczysz go to etykieta jest duza.

    OdpowiedzUsuń
  15. A ile za wilczka by mnie wyszło ? :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam bransoletki z motywem herbaty, filiżanek i imbryczków. Kojarzy mi się to niezwykle z Alicją z Krainy Czarów oraz z Szalonym Kapelusznikiem :-) Pozdrawiam cieplutko
    /W

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczna biżuteria :) Świetny blog! Będę wpadać częściej pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne :) Wisiorek z kluczem strasznie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zauroczona jestem gilem :) Piękne ptaszki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za kilka słów od siebie;-)