Obserwatorzy

poniedziałek, 19 listopada 2012

Are You Alice? Maybe..

Witam was,tak jak obiecałam wstawiam dzisiaj fotki z wczorajszej sesji.
Mam nadzieję,że się wam spodobają.Modelka ze mnie nędzna.No cóż jak można być modelką o rozmiarze XL :p W sumie wena przyszła nagle a głównie miała na celu pokazania jak moja biżuteria wygląda w użyciu.
Ku ścisłości biżuterie ,która sprzedaję jest nie używana.Jeżeli już chce to sama sobie coś robię co sprosta moim oczekiwaniom.Jestem dość wybredna.Wszyscy się ze mnie śmieją ,że szewc bez butów chodzi ;-)
Wczoraj zasypałam was nowościami a już dzisiaj wzięłam się za zamawianie nowych rzeczy ,ponieważ  wczoraj wszystkiego się prawie pozbyłam.Jeżeli są chętne na coś co się sprzedało do jutra macie czas na złożenie zamówienia ;-)
Co do Candy możecie sobie wybrać wisiorek w srebrze czy antyku?przewaga głosów zadecyduje ;-)Czas również do jutra.
A teraz pora na moją wizję artystyczną...
 Obecnie powstaje kolejny projekt sesji pt Zagubiony Anioł.
Może ktoś ma na zbyciu poduszkę? ;-D
Osoby z okolic Olsztyna mogą się ze mną umówić na sesję.Mam braki w modelach a tyle pomysłów ;-) Chciałam podziękować mojemu prywatnemu fotografowi ,który jak na amatora odnosi już całkiem niezłe wyniki.
Pomysł mój ,realizacja Jakub R ...
 Ciekawostki 
Ostatnio wypatrzyłam w bodajże Biedronkowej gazetce zestaw do wyrobu modelinowych ciasteczek i biżuterii.Ceny dość przystępne szacując ceny jednej foremki w sklepie internetowym to się nawet opłaca ;-) Chyba oferta jest już w sprzedaży.Nic innego nam nie zostało jak leciec do Biedry :P
Muszę jeszcze przeprosić moje sąsiadki blogowe.Dzisiaj obiecuje,że nadrobię zaległości i was odwiedzę;-)

Życzę miłego dnia 
Pozdrawiam Kaori^^

15 komentarzy:

  1. Super zdjęcia! Zazdroszczę, ja wychodzę na fotkach dziwacznie xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie narzekaj, śliczna z Ciebie Alicja :) Koniecznie pochwal się, jak już upolujesz zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chętnie zgłosiłabym się jako modelka, ale mieszkam niestety daleko od Ciebie. Nie lubię siebie na fotografiach ale zdarza się, że gdy zostanie ona dobrze zrobiona to i ja całkiem nieźle wyglądam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Te zdjęcia są takie piękne, że aż sama o takich zamarzyłam :)
    Jesteś naprawdę bardzo fotogeniczna! Tylko troszkę uśmiechu mi zabrakło ;) Zdjęcie z filiżanką w dłoni - moje ulubione :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kapitalne. Jak ma się taką modelkę, to po co szukać brzyduli? ^^ Więcej zbliżeń moja droga! =*

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia naprawdę! Ale te z filiżanką chyba stanie się moim ulubionym oraz te pierwsze z kartami^^
    Ciesze się, że Ci pomogłam z nimi^^ no cóż Kuba jest dobry widać to właśnie na fotach:) Ale mogłaś się uśmiechnąć:D (wiem,że potrafisz xD)
    Chyba też poproszę o jakąś zacną sesję jak ta jesienna... ale ja dziwnie wyglądam na zdjęciach xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Hah, dumna jestem z tej Alicji ;) :*
    Świetne zdjęcia i nie narzekaj na wygląd, bo modelka cudowna !
    Trzymaj się cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładne zdjęcia :) Fajny pomysł i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wooow, ale fajne zdjecia!! ta z herbatka wyglada mi bardzo profesjonalnie:D
    ja tez chce sesje^^
    na kiedy sie umowimy? :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Super klimat tych zdjęć! Magiczny i bajkowy :) Tylko trochę mało widoczna ta biżu jest na nich ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, zrobiłas mi smaka na te foremki, ale przeleciała wszystkie gazetki Biedronki, i nic... :)

      Usuń
  12. piękna sesja, jesteś śliczna!!! a o tym zestawie w Biedrze pierwsze słyszę... muszę obczaić :) a jak tam Ci idzie dzierganie? ja się przełamałam i ostro ćwiczę :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za kilka słów od siebie;-)