Obserwatorzy

piątek, 23 listopada 2012

Rozważna i romatyczna...

Witam,tytuł dzisiejszego posta wziął się w sumie z jednego z moich ulubionych filmów.Postanowiłam stworzyć delikatna i romantyczną biżuterię.Uwielbiam klimat rustykalny.Powiem szczerze była to taka odskocznia od świątecznych ozdób i decoupage :p
Dzisiaj miałam kolejny dzień buntu komputera,z którym dalej walczę.Na szczęście listonosz przytargał mi kilka paczuszek na pocieszenie.
Zabrałam się za otwieranie,normalnie szczęka mi opadła.Dostałam tyle miłych słów i takich pięknych rzeczy.
Podziękowania lecą do Alicji  za uśmiechy i Ani z  Sosnowego Gaiku .
Ania jak zwykle mnie oczarowała.Wszystko mi się podoba i jak zwykle się przyda.Włożyłaś tyle serca w przygotowanie tylu rzeczy dla mnie,dziękuje Ci bardzo :* Jak już wcześniej wspomniałam w Ani rękodziele widać ją samą i jej osobowość ^^
Od Ani dostałam...
Pojemniczki na przyprawy zrobione w deco ;-)
Świąteczny woreczek,który spadł mi z nieba bo nie miałam w czym nosić biżu na spotkania ;-) I bladego pojęcia nie mam skąd Ania wiedziała ,że lubię świeczuszki zapachowe.Trafiłaś z zapachem w dziesiątkę ;-)
 Śliczną herbaciarkę a jak ją otworzyłam to aż mi serducho urosło.Kto by pomyślał ,że dostanę herbaciarkę z własnym logiem^^

a w niej same cudowności...
 Aniołek na choinkę,zawieszka serduszko,herbatki,zawieszke do telefonu ,pierścień mocy oraz klamerkę w kwiaty.
Czyli to co Karola lubi najbardziej ^^
Jeszcze raz pięknie dziękuje a to co wysłałam do Sosnowego Gaiku jeszcze niech zostanie owiane tajemnicą ;-)
A teraz moja biżu...

Kolczyki z Koliberkami
Wkrętki Jaskółki
 Kolczyki Aniołki
Medalion z Motylkiem
 Medalion z Motylkiem i Nutkami
 Wisiorek Podróżnika 
 Paryska Bransoletka
ZAMÓWIONA
Bransoletka Guziczkowa
Uff  to by było chyba na tyle.
A już wkrótce...
 Tak więc dziękuje za poświecenie swojego cennego czasu na przeczytania mojej litani.
Bo jak zwykle się rozgadałam ;-D
Zabieram się za dłubanie nowości ,które przy dobrych wiatrach pojawią się w niedziele albo poniedziałek.
Życzę miłego dnia 
Pozdrawiam Kaori^^

9 komentarzy:

  1. pojemniczki na przyprawy świetne, a Twoja biżuteria jak zwykle mnie zachwyca *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie przepiękne rzeczy dostałaś ! :)
    A biżuterię już obczaiłam na fb, cudna :)) chyba tego filmu nie oglądałam, ale w sumie to lepiej, ponieważ chcę książkę przeczytać :D
    Uśmiechów nigdy dość ;)
    Trzymaj się! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Same śliczności, aż Ci zazdroszczę ;)
    Ktoś wybrał piękną bransoletkę, nie dziwię się, że już zarezerwowana ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne te pojemniczki na przyprawy! super pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój komputer też się dziś buntuje, już mam go dość ;) Wspaniałe prezenty dostałaś! Tylko pozazdrościć :) Nowa biżuteria jak zwykle piękna. Bransoletka z guziczkami jest taka słodka! Ciekawi mnie bardzo co wykombinujesz z tych rzeczy na ostatnim zdjęciu :)
    Dziękuję, że dołączyłaś do grona moich znajomych :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Biżuteria śliczna. Pięknie wyszły motylkowe medaliony. Dziękuję za śliczną paczuszkę. Zawartość bardzo przypadła mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słoiczków zazdroszczę jak nie wiem co! piękne! a Twoje cuda jak zawsze urzekają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale Ci się poszczęściło! :) Tak duzo prezentów, i takich pięknych!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczności dostałaś od Anii :) Zdolną siostrę mam;p
    No a Twoje prace są śliczne. Najbardziej do gustu przypadły mi wkrętki:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za kilka słów od siebie;-)