Obserwatorzy

niedziela, 4 listopada 2012

Organizacyjnie...

Witam was wszystkich.
Na początku chciałabym wam podziękować za tak liczny udział w moim Candy ;-)
Myślę ,że na dniach dorzucę coś do paczuchy z akcentem świątecznym.
Kolejną sprawą jest mój udział w Jesiennym Konkursie organizowanym przez Sklep Retro Koralik
Zgłosiłam swoją Herbatkową Bransoletkę.Jeżeli posiadacie konto na FB i podoba się wam moja bransoletka proszę o kciuk do góry.Polubienie jej nie zajmuje dużo czasu a mi by bardzo pomogło ;-)
Zachęcam na polubienie mojej Herbatkowej Bransoletki  ;-)
Następną sprawą o ,której chciałam wspomnieć to założenie drugiego bloga,który pełni wyłącznie funkcję sklepiku ;-) Na chwile obecną wieje pustkami ,ale już niebawem będzie pękał w szwach od różności.Nie chciałam zaśmiecać swojego bloga cenami itp.Dlatego w łatwy i przyjemny sposób możecie przenieść się do mojego sklepiku.I tam poczytać informacje o przedmiocie i zobaczyć cenę oraz złożyć zamówienie.
Zapraszam KaoriArt Shop

Obecnie pracuje nad świątecznymi wymiankami i nowymi projektami.
W tym tygodniu powinnam wstawić nowości ;-)


Pozdrawiam Kaori i dziękuje ^^
 

9 komentarzy:

  1. Ja już polubiłam bransoletkę ^^ trzymam kciuki za wygraną ^^
    A nowego blogaska też już zdążyłam obczaić :D

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje:D juz ide lubic :D

    OdpowiedzUsuń
  3. I jak tu nadążyć za Twoimi pomysłami?... ...kiedy świetne są. ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. http://filmowato.blogspot.com/ obserwuje :) jesli Ci się spodoba moj to licze na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kocurkowo ;D zapraszam do mnie po odbior wyroznienia za kreatywnosc,ciagly wzrost i sympatie ;D;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam do mnie po wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. kliknęłam :) piękna bransoletka

    OdpowiedzUsuń
  8. oczywiście kliknęłam :) fajny pomysł ze sklepikiem - popieram :) i gorąco pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za kilka słów od siebie;-)