Obserwatorzy

piątek, 22 czerwca 2012

Wynik deszczowej pogody.

Witam,w końcu odzyskałam aparat i od razu widać różnice w jakości zdjęć .Dzisiaj tylko tyle udało mi się zrobić.Niestety teraz w ciągu dwóch tygodni będę zmuszona zaniedbać bloga z racji mojej obrony i nauki.Już mózg mi się lasuję ,ale jakoś muszę dać radę.Zaraz po obronie ogłoszę moje urodzinowe Candy i wezmę się za wymianki.Jest tyle rzeczy do zrobienia a tak mało czasu.Jedynym sposobem żebym skupiła się na nauce jest wyrzucenie wszystkiego z pokoju i po 3 godzinach patrzenia w sufit nie zostaje nic innego jak nauka.Polecam wszystkim taką metodę u mnie w grupie skutkuje :p
Co do zamówień niestety się przesuną z racji braku  towaru w sklepie w którym zamawiam elementy.
Chyba ,że znacie jakieś fajne sklepy z elementami w starym złocie?A co do piórek do dalej walczę i nigdzie nie mogę ich znaleźć ,niestety ;/ No nic tyle o mnie a teraz pora na moje biżu.

Drzewko
rzemyk czarny,zapięcia i zawieszka antyczne złoto,bransoletka regulowana.
 Amour
rzemyk beżowy ,zapięcia i zawieszka antyczne złoto,bransoletka regulowana.
SPRZEDANA
 Paryski Zegar
Kolczyki deco,motyw z jednej strony,średnica koła 4cm.
Elementy posrebrzane plus zatyczki.

SPRZEDANE 
 Pozdrawiam serdecznie ;-)

2 komentarze:

  1. Oj nie panikuj! bierzesz biżutki robisz i patrzysz na notatki, najlepszy sposób na naukę ;) a tak w ogóle znalazłam sklep na allegro całkiem całkiem, link na fb Ci wyślę ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za kilka słów od siebie;-)