Obserwatorzy

środa, 6 czerwca 2012

Nadrabiam zaległości.

Witam,dzisiaj wrzucam zaległe pracę.Ostatnio zaniedbałam swój blog.Jeszcze ostatnie egzaminy i będę mogła już spokojnie się zając robieniem biżuterii i prowadzeniem bloga.
Dzisiaj miałam trochę kiepski dzień,nie dostałam się do ekipy Pakamery,ponieważ według nich nie jestem jakaś nadzwyczajna w tym co robię.No nic mówi się trudno,trochę zabolało.Może uda mi się dołączyć do jakiejś innej grupy.Jednak się nie poddaję i dalej będę tworzyć swoje biżuty.
Teraz pora przedstawić wam moje ostatnie cudeńka ;-)
Medalion z kamea z żywicy ;-)
SPRZEDANY
 Bransoletka z zawieszką z pismem odręcznym,czarny rzemień i skórka.Bransoletka regulowana.
SPRZEDANA
Maszyna do szycia.
Torcik.
sznurek woskowany,regulowana,elementy antyczne złoto.
Wisior z medalionem z kamea z żywicy.Długość łańcuszka kulkowego ok 100 cm.Kolor antyczne złoto.

SPRZEDANY
 Wisior ze srebrnego łańcuszka z kabaszonem szklanym.
w środku zegarek z wieżą Eifla.
SPRZEDANY
Jeżeli ktoś jest zainteresowany to mogę się wymienić na serwetki mam kilka nowych wzorów i bardzo dużo podwójnych motywów.Ewentualnie mogę się powymieniać na jakieś elementy do robienia kolczyków itp.
Przepraszam niektóre osoby za wydłużenie się czasu wysyłki.Niestety ostatnio jestem tak zalatana ,że nie mam jak zajść na pocztę.
Pozdrawiam ;-)

10 komentarzy:

  1. a ja ostatnio biegam w kolczykach od Ciebie z wymianki ;)
    a co do pakamery przeglądając ich uczestników to sporo jest tam osób które są mało oryginalne jeśli już chodzi o to... trochę to przereklamowane u nich.
    na artillo nie ma kastingu wiec tylko sie rejestruj i już :)
    a co do wymianki to pomyślę, chyba że wyślesz mi fotki co masz zbędnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Karolina !
    Twoja biżuteria bardzo mi się podoba i prędzej czy później coś będę chciałam mieć .:)
    NA wymiankę jestem bardzo chętna ale niewiele jeszcze mam serwetek jeszcze pomyślę czym mogę się podzielić.

    OdpowiedzUsuń
  3. kyaaaaaa...! Pyszny torcik xD
    Fajne te Toje cudeńka nie ma to tamto :) muszę pomyśleć może coś się zamówi u Ciebie po raz kolejny :D:D

    OdpowiedzUsuń
  4. nie przejmuj się - my jesteśmy w ekipie Seal - a są wybredni - koleżanka wydziergała śliczne poszewki na poduszki i wybrzydzali. Kolczyków nie chcieli - podobno parę koralików nie jest warte wystawiania :D Najważniejsze, że masz chętnych na swoje prace - ja sprzedaję tylko czasami a najwięcej robię "do szuflady" :(

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja jeszcze jutro i we wtorek i wolność :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie mam ale prawde mowiac poki co mi to nie przeszkadza ;) niech sobie jest jak jest ważne że gdzieś tam się wystawiamy z tym naszym kramem ;) a kolczyki faktycznie nieduże jakoś po 3,4 cm sam sutasz ma ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. przyznam szczerze ze nie kupowałam tam bo wydawało mi się drożej, poza tym na beads jakoś z kumpelą robimy zakupy to przesyłkę na pół dzielimy i jest wszystko ok :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Robisz śliczne rzeczy! Widać się nie znają, moja siostra też się nie dostała a robi piękne rzeczy ;/ nie wiem czym się kierują dobierając ekipę , ale na pakamerze można czasem też beznadziejne i niestaranne przedmioty znaleźć, więc tym bardziej szokują mnie ich niektóre decyzje. Trzymaj się i dalej rób to co kochasz. Dziękuję za odwiedziny i za udział w moim candy . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. noo tez choruje ale problem z tym sklepem jest taki ze na granicy u nas dowalą nam cło

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja mam serwetki i końcówki do kolczyków i bransoletek.Ruda Wiola i Farfocle zadowolone z rzeczy ode mnie,więc jak byś chciała coś oddać dla moich dzieciaczków,a wziąć coś w zamian ode mnie,to napisz:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za kilka słów od siebie;-)