Obserwatorzy

czwartek, 21 marca 2013

Wymianka z Paulą ;-)

Witam,wczoraj w końcu dostałam paczuszkę od Pauli.Bo już nie mogłam się doczekać ,ponieważ  myśl o niespodziance  od takiej zdolnej osóbki nie dawała mi spokoju po nocach ;-) I w końcu dzwonek do drzwi. Było rano więc bez ani chwili namysłu  wyleciałam w pidżamie a jakie było moje zdziwienie ,że zamiast listonosza za drzwiami stali świadkowie Jehowi ;-D Podziękowałam im za nauki zbywając ich czymś.Po dwóch godzinach przyszedł Pan Listonosz z paczuchą.Nie wiem jak wy,ale uwielbiam ten moment otwierania i cieszenia się z każdej rzeczy ^^
Kochana Paulinko wszystko mi się podoba i jak najbardziej jest w moim stylu;-)
Paulę możecie namierzyć na jej cudnie haftowanym blogu klikając Tutaj
Czas na chwalenie się ...
a tam...
*śliczny Pan Miś ochrzczony Filipkiem(zamieszkał na półce obok ramki)
*ramka na zdjęcie(czytałaś mi w myślach chyba bo miałam zamiar kupić ramkę  na zdjęcie mojej małej bratanicy)
*dwa woreczki(na noszenie wiosennej biżu)
*kwiatowe serwetki
*wstążeczki
*guziczki
*kamyczki ozdobione metodą decoupage
*serwetki oraz etui-ocieplacz na jajeczko wielkanocne(w tym roku będę miała piękny koszyczek)
*poduszeczka haftowana z domkiem dla ptaszków
*urocza zawieszka z truskawką ,która pokochałam od razu ^^
*herbatki ;-)
Dziękuje Ci kochana za takie piękne skarby ;-*:-)
 To co ja przygotowałam dla Pauli zostanie jeszcze tajemnicą ;-)

 Po za tym chciałam wstawić kilka sztuk biżuterii ,która powstała na dniach..
 Wisiorek Kwiat Brzoskwini

 Kolczyki Decoupage Różyczki
 Kolczyki Decoupage Hibiscus 
 Kolczyki Decoupage Róże Herbaciane
 Bransoletka Vintage z Karuzelą.
 Bransoletka z Kotkiem 
ZAMÓWIONA
 

 Dzisiaj jest pierwszy Dzień Wiosny.
Jak on wygląda u was?
U mnie za oknem jest zaspa śniegu i Pani Wiosna chyba w sandałkach do mnie nie dojdzie :P

Kończę muzycznie Grabażem (info dla troli to nie jest błąd ortograficzny )  ;-)
"Więc nawet jeśli grasz na flecie
Płać za swoją popularność" jakie to życiowe ;P 

Pozdrawiam Kaori^^

11 komentarzy:

  1. Paula tworzy prześliczne rzeczy! Też mam kilka gadżetów od Niej i jestem po prostu zachwycona :)
    Wisior kwiat brzoskwini jest cudny!
    A wiosna w Szczecinie.. no cóż.. śnieżna :D
    Włączam sobie jednak którąś z piosenek Dikandy (jak nie znasz, to polecam, folkowy zespół :) ) i od razu nastrój się poprawia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczną paczuszkę przygotowała dla Ciebie moja siostra:)
    Brzoskwiniowy wisior jest piękny:) Ja na poprawę nastoju zamówiłam sobie koraliki w zielonych wiosennych kolorach i teraz czekam aż listonosz je dostarczy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiosna gdzieś zbłądziła:(Ani widu ani słychu:( Moi uczniowie też zbłądzili po drodze do szkoły:)chyba wyruszyli na poszukiwanie Pani wiosny a ja tymczasem mam chwilkę żeby pobłądzić po blogach i napatrzeć się na przecudne działa:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy misiak. Nie mam pojęcia, jak takie powstają. =)

    OdpowiedzUsuń
  5. super wymianka, woreczki świetne! :)
    a bransoletka z kotkiem - cudo! uwielbiam koty i wszystko co z nimi związane :)

    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. ale super wymianka, gratuluje :D a misiaczek pierwszorzedny :D no i oczywiscie piekne bizu ale to bylo oczywiste ze bedzie piekne...:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo się cieszę, że spodobały się Tobie prezenty ode mnie:) Paczka dla mnie też już doszła, ale jest u mojego chłopaka jeszcze. Przyszła jak go nie było w domu i był u mnie. Więc, dopiero w sobotę mi ją przywiezie. Już nie mogę się doczekać:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wymianka super, wcale się nie dziwię, ze czekałaś na nią z niecierpliwością;-) Prace też cudowne, zresztą jak zawsze;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne każde bez wyjątku:)
    pozdrawiam
    Ilu^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Przesliczne prezenty dostalas :) Tworzysz piekna bizuterie :) Z mila checia zagladne jeszcze do Ciebie :) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  11. ile kosztuje ta branzoletka z karuzela ??
    zostawiam mojego maila milejdi@vp.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za kilka słów od siebie;-)