Obserwatorzy

poniedziałek, 18 marca 2013

Folokowo ;-)

Witam was dzisiaj kolorowo.Ostatnio mam jakiś taki zastój weny twórczej i ogólnie mało czasu.
Biżuteria folkowa leży już u mnie z tydzień a ja dopiero dzisiaj znalazłam chęci,żeby ją wystawić.Nie wiem co się dzieję,Ta pogoda chyba tak wpływa na człowieka.Moi znajomi też w nie najlepszych kondycjach.Nawet kawa nie pomaga.Po za tym ostatnio mam najazd na bloga upierdliwych troli internetowych,którzy czepiają się wszelkich szczegółów.Co zaczyna mnie powoli drażnić.Dlatego musiałam pożegnać się z anonimami i włączyć wszelkie możliwe blokady.Ja nie wiem ludzie to chyba serio nie mają innych problemów :P

Kocham motywy ludowe osobiście na co dzień  też noszę folkowe dodatki.Uwielbiam kolczyki drewniane z motywami kogucików albo kolorowe chusty odziedziczone po mojej babci ;-) Na studiach zawsze sobie wybierałam tematy o naszym dziedzictwie kulturowym.Bo uważam,że nasze ludowe rękodzieło jest niepowtarzalne i jedyne w swoim rodzaju.Na Warmiii nie możemy pochwalić się jakimiś wyjątkowymi wzorami co na Kurpiach czy w Łowiczu albo Zakopanym.Stroje ludowe Warmiaków nie są takie kolorowe.Z resztą zobaczcie sami.Czasami mam wrażenie ,że urodziłam się nie w tej epoce ;-D
zdjęcie pobrane z internetu.

Postanowiłam stworzyć  dla was namiastkę  ludowego klimatu.
Proszę mi wybaczyć jakość zdjęć były robione o 6 rano ;-D

Kolczyki Matrioszki
 Kolczyki Wkrętki Motyw Ludowy 1
 Kolczyki Wkrętki Motyw Ludowy 2
 Kolczyki wiszące Koguciki
 Kolczyki wiszące motyw ludowy 1 
 Pierścionek z Sekretnikiem

Bizu z innej beczki ;-D
 Zestaw 3 bransoletek
rzemyk zamszowy,kolory czarny,granat,miętowy,
zawieszki kokardka,serce,napis love
 Bransoletka z Wróbelkami
 Bransoletka z Sówkami
 Bransoletka z Rowerkiem

Kończę muzycznie na ludowo.Na koncercie są niesamowici ;-)

Pozdrawiam Kaori^^

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam ludowe motywy. Chętnie noszę wykonane przeze mnie korale decoupage, które troszkę folkowo mi się kojarzą. Z prezentowanej biżuterii spodobały mi się bardzo plecione bransoletki. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekałam na Twoją folkową biżuterię, byłam ciekawa co nam fajnego zaprezentujesz i się doczekałam. Swietny pomysł z tym folkiem, coś innego. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo energetyczne wytworki. =)

    OdpowiedzUsuń
  4. ŁAA :D pierwszy raz w życiu widzę pierścionek sekretnik ! (albo jestem dinozaurem i nie wiem co jest grane).
    Hahahah trole, sorry, wiem że ta sytuacja nie jest zabawna, ale samo słowo mnie rozbawiło :D wyobraziłam sobie jak na Władcy xD bleee
    Ludowe klimaty...hmmm, mnie bardziej lekkie gorsety w sukienkach ;d (średniowiecze??)
    Trzymaj się i nie daj zeżreć trolom ! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoja biżuteria jak zawsze urzeka i co by nie mówić i co by ktoś nie robił jest wyjątkowa, bo w każdą sztukę wkładasz trochę siebie i tego nikt nigdy nie skopiuje

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za kilka słów od siebie;-)