Obserwatorzy

czwartek, 28 marca 2013

Wiosennie mi dzisiaj.

Witam was dzisiaj słonecznie i pozytywnie.Pogoda nas wyjątkowo rozpieszcza.Przynajmniej w północno-wschodniej części Polski jest ciepło.Co podładowało moje akumulatorki twórcze i musiałam troszkę podłubać.Mam masę pomysłów a tak mało czasu ostatnio dla siebie.Korzystając z wolnego dnia postanowiłam zrealizować chociaż odrobinę projektów ,które kurzą się od tygodnia.Odwiedzam  również wasze blogi i u was jest już tak pięknie wiosennie i Wielkanocnie.
Postanowiłam ,że u siebie też już wprowadzę dekoracje wiosenne oraz zaczęłam produkcję bransoletek.Ostatnio jakoś więcej robię wisiorków.Musiałam to koniecznie nadrobić.
Zacznę może od moich ostatnich nietypowych prac a biżu zostawię na koniec;-)

Na dniach stworzyłam komódkę zrobioną uwaga z dwóch pudełek po zapałkach i koralików.
Zrobiłam ją postarzoną i starałam się zrobić przetarcia.Tak jak mnie Iszka uczyła.
Dziękuje modelowi Konstantemu za poświęcenie swojego cennego czasu ;-D
Kolejnymi tworkami zostały wydmuszko pisanki ;-)
Na chwile obecną mam zrobione 3 do powieszenia,ale czekają jeszcze 6  do ozdobienia;-)
Teraz pokażę wam moją biżuterie ,która powstała dzisiaj rano ...
Sekretnik zrobiony dla małej dziewczynki jako prezent od jej mamy ;-)
ZAMÓWIONY

 Bransoletka wiosenna..
Bransoletka Vintage z Konikiem na Biegunach
 Bransoletka Piknikowa
 Bransoletka Wspomnienia z Paryża
 Bransoletka "prawie jak "zegarek ;-)

 Wisiorek Fioletowe Esy Floresy
Pierścionek Fioletowe Esy Floresy
 Ponownie w SPRZEDAŻY
Kolczyki Papużki Nierozłączki
1 para
 Ufff to by było na tyle.
Osoby,które są zainteresowane nabyciem mojej biżuterii mogą ją znaleźć TUTAJ  albo TUTAJ
I proszę o poprawne maile bo niestety nie mogłam się z niektórymi osobami skontaktować.
Kończę muzycznie moją piosenką dnia;-)
 

Pozdrawiam Kaori^^

11 komentarzy:

  1. bardzo ładne wyroby :D moim faworytem jest wiosenna bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, widziałam te sekretniki na fejsie - są cudne! I komódka słodka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bransoletka wiosenna jest świetna. Podobają mi się również bardzo papużki nierozłączki. Jednak wszystko co tworzysz rączkami chętnie bym założyła bo biżuteria jest śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki słodziaszny misio! Mam nadzieję, że te Twoje cudeńka sprawią, że wiosna nas odwiedzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Slicznie komodka wyszla :) Piekna ta twoja bizuteria :) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne! zachwycałam się już wcześniej na fb. czy można kupić taki naszyjnik? ile kosztuje?

    pozdrawiam!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale pracowita jesteś:) Dużo ślicznych prac:) Też robiłam tą komódkę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękne nowości :) A Konstanty jest najlepszym modelem na całym świecie ! Szkoda, że jest płci męskiej, bo by nadawał się na next top model <3 :D
    Tak, tak piękna pogoda...wczoraj była.
    Teraz za oknem widze tylko śnieg :( ale piosenka dodaje mi otuchy ;)
    Trzymaj się i twórz dalej :D:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne rzeczy zrobiłaś. A komódka z pudełek po zapałkach po prostu mnie rozwaliła. W życiu nie wpadłam na taki pomysł aby tak pięknie je ozdobić. Rewelacja, jestem pełna podziwu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie zdążyłam z jajkami przed świętami, ale co komu szkodzi, że zajmę się nimi trochę później. ^^ Ciepełka i weny życzę. =)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za kilka słów od siebie;-)