Obserwatorzy

sobota, 1 września 2012

Urodzinowy post...

Witam wszystkich,

dzisiaj krótko zwięźle i na temat.
Dziękuje wszystkim za złożenie mi życzeń urodzinowych już o tak wczesnej porze^^
Chciałabym wam tylko powiedzieć,że przesuwam losowanie na poniedziałek.Osoby ,które nie zdążyły się zapisać mają drugą szansę.Czyli zapisy trwają do 2 września do północy a na drugi dzień  zrobię losowanie.
Z okazji moich już 23 urodzin życzę sobie i innym osobom,które mają dzisiaj urodziny .Wszystkiego najlepszego oraz spełnienia wszystkich marzeń i masę kreatywnych inspiracji ;-)
Ps.Kończę muzycznie moim ukochanym Jelonkiem ;-)
Pozdrawiam serdecznie Kaori^^



14 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego! ;*
    Ja urodziny mam we wtorek ;P
    dentoj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Też Ci życzę wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego:)Wielu twórczych inspiracji i samych słonecznych dni:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jaszcze nie zdążyłam ale zaśpiewać mogę! :) stooo laaat! Nigdy niekończących się inspiracji, aby w sklepach artystycznych zawsze znajdowało się to czego akurat potrzebujesz, Księcia abyś mogła stać się jego Królową w końcu a nie tylko Księżniczką, i spełnienia wszystkich kolorowych marzeń!

    OdpowiedzUsuń
  5. Spóźnione ale szczere : Wszystkiego najlepszego! :)

    Z ogromną przyjemnością chciałbym zaprosić Cię do odwiedzin mojego bloga. Jeżeli interesujesz się podróżowaniem, fotografią to uważam że znajdziesz tam coś dla siebie :) Ostatni post jest o tym jak nie wydać ani złotówki, nocując w każdym miejscu na Świecie, gdzie tylko chcesz! Jeżeli masz ochotę, zapraszam serdecznie :

    www.lipoooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile płatków ma stokrotka,
    ile jabłek ma szarlotka,
    ile kurek jest w kurniku,
    ile ząbków jest w grzebyku,
    tyle Słońca bez cienia goryczy,
    ktoś, kto pamięta serdecznie Ci życzy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Też lubię Jelonka :D Sto lat - i stu pomysłów na minutę :) Uściski!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego w Dniu Urodzin:)
    Wielu kreatywnych pomysłów i niekączących się inspiracji:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najserdeczniejsze życzenia również ode mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje urodziny mają genialną oprawę muzyczną. ;) Stolatki! =*

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystkiego najlepszego i życzę, aby nowe pomysły napływały do Ciebie jak słoneczne promienie w letni słoneczny poranek :)
    takesmileorsad.blogspot.com zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Troszkę spóźnione ale co mi tam:) Sto lat, sto lat!!!
    Tak właściwie trafiłam tu z przypadku, ale coś czuje w kościach, że będę tu węszyć, niuchać i kichać :)
    Zapraszam też czasem do mnie bo u mnie w sumie tłoczno nie ma ale przytulnie :)
    Wszystkiego najlepszego i spełnienia marzeń, oraz masy nowych pomysłów:)
    Pozdrawiam serdecznie PapierowaWiedźma :)
    PS-BaRock był impulsem od poczucia, którego zaczęłam słuchać Jelonka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za kilka słów od siebie;-)