Obserwatorzy

niedziela, 30 września 2012

Ponad 10000 wyświetleń ;-)

Witam,
na początku chciałam podziękować wszystkim osobom za odwiedziny,miłe słowa i docenianie mojej pracy.Dużo to dla mnie znaczy.Z okazji 10000 odwiedzin mojego bloga oraz  liczne jak na początek zapisy w moim Candy.Przygotowałam świeżą porcję biżuterii.Co do Candy to pewnie z czasem jeszcze coś dorzucę do nagrody.
Cieszę się ,że mój blog się tak rozrasta.Wszystko dzięki wam.Myślę,że każdy coś dla siebie tutaj  znajdzie.Lubię sobie pogawędzić ,coś doradzić.Staram się też nie ograniczać tylko do jednego projektu.Zazwyczaj jak mam masę pomysłów muszę ją przelać na papier i zrealizować.Jeżeli tego nie zrobię to nie mogę sobie znaleźć miejsca w domu.Ostatnio mam trochę grafik napięty i gonią mnie zamówienia.Dlatego wstawiam dzisiaj większą porcje nowej biżuterii.
Od jakiegoś czasu szykuje biżuterię świąteczną.Zastanawiam się kiedy ją wstawić ,zęby ujrzała światło dzienne.Jeżeli jesteście zainteresowani kupnem moich wyrobów zapraszam do mojego Sklepiku. Posiadam nowe motywy serwetek,jeżeli ktoś jest chętny mogę się wymienić ;-) 
A teraz biżu..
Pierścionek z Makami.
Pierścionek jest regulowany,baza pierścionka z kaboszonem ma 3cm wielkości ,kolor antyczne
złoto.

Kolczyki z bukietem lawendy.
Bigle zamykane,antyczne złoto,wielkość bazy ok 2,5 cm.

Akwarelowy Medalion
Kolor antyczne złoto,ażurowa baza z motywem zrobionym akwarelą.Łańcuszek ok 100cm,łączniki kwiatuszki oraz oryginalne zapięcie.


Medalion z Wilkiem
SPRZEDANY

Kolczyki Jaskółki

Bransoletka Made with Love ;-)

Bransoletka Paris Trip ;-)

Steampunkowe Kolczyki
SPRZEDANE

Kończę muzycznie...

Pozdrawiam Kaori^^

17 komentarzy:

  1. Gratuluję:)
    Oby więcej takich miłych niespodzianek Cię spotkało ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie od wczorej też taka liczba wyświetleń na blogu ;)))
    Zapraszam Cię na http://keepsmilingmakeupblog.blogspot.com/2012/09/czego-szukacie-na-blogach-pytajcie-i.html gdzie proszę o odpowiedź na kilka pytań ;) Każdą odp. nagrodzę ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bransoletka Paris Trip :) cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolczyki Jaskółki są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje!!!
    Mi jeszcze sporo brakuje do takiego wyniku.
    Biżuteria śliczna. Wszystko bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wynik cudowny!

    A biżu piękna. Masz niesamowite wyczucie i pomysły.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko śliczne, a pierścionek z makami podoba mi się najbardziej. Gratuluje takiej liczby odwiedzin :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne masz te bransoletki :) mały + ode mnie za Come :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje wyniku i życzę dalszych sukcesów - biżuteria śliczna :) ewa

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję :) Oby tylko tak dalej! A nowe wyroby są naprawdę piękne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. ja jestem za wymianka :) kiedy i jak?

      Usuń
    2. ok ok :) to tez pomysl Ty co bys chciala :)i daj znac

      Usuń
  12. Sliczne kolczyki Jaskółki, czarna bransoleta tez subtelna ;-) Brawo!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię biżuterię w Twoim wykonaniu, jest bardzo romantyczna elegancka i subtelna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zakochałam się w wilku, ale widzę, że za późno :(
    Kocham Roguckiego i plus za niego ;) w ogóle masz fantastyczny gust (nie tylko dotyczący z biżuterią ;) )
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za kilka słów od siebie;-)