Obserwatorzy

niedziela, 9 września 2012

Jesienny Vintage...

Witam was wszystkich...

Ostatnio was troszkę zaniedbuję ,ale to nie oznacza że siedzę bezczynnie.W chwili kiedy cisza panowała u mnie na blogu.Ja dzielnie robiłam zamówienia,kompletowałam wymianki oraz kręciłam biżu.
Oczywiście dzisiaj zapowiada się dość długi post z tej okazji;-D
Na dniach dostałam aż dwa wyróżnienia za ,które bardzo wam dziękuje.Wiele to dla mnie znaczy.
A oto moja kolejna nominacja ,która otrzymałam od take smile or sad
Według zasad mam teraz przekazać nominację 15 blogom,które nie posiadają 200 obserwatorów.
Niestety nie znam aż tylu osób aby je nagrodzić.I tutaj mam zadanie bojowe dla was.Podsyłajcie mi linki do blogów ,które są niedocenione albo dopiero zaczynają a tworzą cuda;-)

Teraz pora na moje nowe biżu...
Ażurowy Pierścionek ze słonecznikiem;-)
pierścionek w kolorze antyku,regulowany ze szklanym kaboszonem

SPRZEDANE
Wkrętki z Bratkami.
Małe wkrętki z motywem kwiatowym z Bratkami.
Kolor antyczne złoto,szklany kaboszon plus zatyczki.

Medalion z Makami.
Ażurowa baza ze szklanym kaboszonem i motywem maków.
Z oryginalnym zapięciem kłódeczką,łańcuszek ok 100 cm długości.
Kolor antyczne złoto.

SPRZEDANE
Medalion z Dmuchawcem
 Delikatna baza ze szklanym kaboszonem.

Łańcuszek ok 100 cm,kolor antyk.
SPRZEDANE

Bransoletka Lilou z Motylkiem
S[RZEDANY 
Romantyczna Bransoletka wersja z czarnym rzemykiem;-)
 Delikatna ozdobiona uroczą kokardką ^^

NIEDOSTĘPNA
List Miłosny
Pleciona rzemykowa bransoletka z ozdobnymi kocówkami i antycznymi zawieszkami.

NIEDOSTĘPNA


A tutaj przygotowane wymianki 
1.Ania z Sosnowego Gaiku
2.Mojej drugiej Ani Z wiatrem i pod wiatr.
W tajemniczym kuferku znajdują się przydasie ;-)
3.No i na sam koniec moja Herezja fiori di fantasia,kociara nie z tej ziemi^^
Jutro paczuszka wyrusza aż do Włoch ;-)
Dziewczyny już jutro wasze paczuszki ruszają w świat.
Mam nadzieję,że wszystko się wam spodoba.
Kończę dzisiaj muzycznie...



Pozdrawiam Kaori^^


14 komentarzy:

  1. Już nie mogę się doczekać paczuszki:)
    Śliczna biżuteria. Za każdym razem nie mogę się nadziwić.
    Mi tym razem przypadły do gustu piękne medaliony. I już zapragnęłam taki mieć. Śliczności...

    OdpowiedzUsuń
  2. woooooo... Gratulację Karolu^^
    Mirek jest z Ciebie dumny! Nawet nie wiesz jak bardzo!
    Należy Ci się te cudne wyróżnienie jak najbardziej!! ^^Piękny ten medalion z dmuchawcem *3*

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne te Twoje nowości!
    I oczywiście gratuluję aż dwóch wyróżnień! :)
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  4. Te malusie wkrętki prześliczne :) I bransoletka z listem - tak mało pisze się ostatnio takich "prawdziwych", więc niech chociaż zawieszka przypomina, że coś takiego istnieje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak zawsze cudne rzeczy :)
    takesmileorsad.blogspot.com zapraszam na rozdanie książkowe :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Już się nie mogę doczekać śliczności. ^^ U mnie możesz zobaczyć tylko wnętrze swojej karteczki, całość dopiero się składa, ale poleci do Ciebie na dniach. Będzie czarno-biało. =) Do wyróżnienia polecam Ci klimatyczny blog niezwykłej rękodzielniczki -> http://rekodzielo-art.blogspot.com/ Ps. Odnalazły się na blogu Twoje komentarze i są pod postami. Już wiem, gdzie się ukrywały i więcej im na to nie pozwolę. Buziole. =*

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i dziękuję za wyróżnienie:)Ale fajnie!!! super, że do Ciebie trafiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękną biżuterię tworzysz, zdecydowanie zachwyciłam się. Piękne to wszystko bez wyjątku:) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  9. ps.ja za wyroznienie bym sie nie pogniewala;D;D
    ps.zapraszam na moje candy ;D http://fioridifantasia.blogspot.it/
    jest tam nawet kawalek kocura:D hahah

    OdpowiedzUsuń
  10. no,ale jak cie nie interesuja przydasie scrapbookingowe,to w razie twojej wygranej naszykuje ci przydasie bizuteryjne..co ty na to?..:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystko mi sie podoba , ale najbardziej medaliony hi hi.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za kilka słów od siebie;-)