Obserwatorzy

niedziela, 29 września 2013

Od kuchni...

Witam was ,w tym leniwym jesiennym dniu.Dzisiaj chciałabym wam pokazać.Metamorfozę zwykłego segregatora w Przepiśnik Kulinarny.Swój stary zostawiłam w rodzinnym domu,ale postanowiłam od nowa gromadzić nowe przepisy.Osobiście bardzo lubię gotować.Nie specjalizuje się jakoś w konkretnej kategorii.Po prostu stanie przy przysłowiowych "garach",sprawia mi wiele radości.I do tego dochodzi jeszcze ta satysfakcja,że rodzina jeszcze żyję ;D To takie moje +10 pkt. do umiejętności.
Co do pieczenia jakieś prościzny upiekę,ale nie przepadam za tym.Zdecydowanie wole przyrządzać różne dania.
Jestem ciekawa jakie są wasze popisowe dania?Z miłą chęcią poczytam wasze receptury w komentarzach a następnie wypróbuje u siebie w kuchni^^
Czekam na wsze pomysły ;-)
Czas na metamorfozę (przepraszam za jakość zdjęć,jakoś światło nie chciało dzisiaj ze mną współpracować)
Segregator PRZED....
Segregator PO....
Ozdobiłam go metodą decoupage ,troszkę scrapkową i nie mogło zabraknąć moich kochanych zawieszek...


 I jak wam się podoba?
Przypominam o zapisach w moim Candy już zostało wam mało czasu.
Zapraszam do zakładki Pchli Targ została zaktualizowana nowościami do adopcji ;-)

Pozdrawiam Kaori^^

7 komentarzy:

  1. Śliczne <3
    Wysłałam ci e-mail ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Segregator w nowej odsłonie prezentuje się bardzo ładnie. Ja też lubię gotować, chociaż ostatnio z niechęcią wchodzę do kuchni, bo jestem w takim stanie, że strasznie przeszkadzają mi zapachy;)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna przemiana, też by mi się przydało coś z segregatorami moimi zaczarować ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyszło i praktycznie. Czerwień na fiolecie to strzał w dziesiątkę. =)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny segregator !!! Tylko czerwony kolor kocham miłością pierwszą, a ............... fioletu nie trawię i mimo to, nie "gryzą" się te dwa kolory :):):)
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za kilka słów od siebie;-)