Obserwatorzy

poniedziałek, 9 września 2013

Jesienne Różności....

Witam,tak jak obiecałam.Melduje się jak najszybciej tylko mogłam.Teraz będę miała trochę wiecej luzu .Więc was zasypie nowościami.
Chciałabym podziękować za zapisywanie się na moje skromne rozdanie.Zawsze lubiłam tego typu konkursy.Mimo,że sama tylko raz coś wygrałam.Jakoś nie mam szczęścia.Bardziej lubuje się w wymiankach.
Dzisiaj chciałabym wam pokazać biżuterię,którą stworzyłam w niedzielny wieczór.Miałam wstawić ją wczoraj,ale zanim się za to zabrałam.To światło do robienia zdjęć zostawiło wiele do życzenia.
Dzisiaj skromniutko ,ponieważ czekam na paczuszki z towarem.
Zacznę może od bransoletki z masy perłowej....
Bransoletka dość Elegancka
 Spinki do mankietów w różyczki
Jedna posiada małą wadę fabryczną.
Wisiorek ze złotą łezką

A na koniec moja duma.Storczyk Halinka;-)
Pozdrawiam Kaori^^

6 komentarzy:

  1. Biżuteria bardzo ładnie prezentuje się, a Twój storczyk to ładny kwiatek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna biżuteria. Bardzo fajnie prezentuje się złota łezka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale łądnie Ci Storczyk rozkwitł;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna biżuteria, storczyk też. Mój niestety przestał kwitnąć i wylądował w koszu. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne, łezka bardzo elegancka i bransoletka :) I storczyk:) Mam taki biały też w domku:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za kilka słów od siebie;-)