Obserwatorzy

sobota, 27 kwietnia 2013

Wyrożnienia i takie małe coś z czymś ...

Dzisiaj z samego rana czekała na mnie miła niespodzianka.Justyna z przesłodkiego bloga Vivian hand made wyróżniłam mnie oraz dostałam drugie wyróżnienie od Srebrnego Bigielka ;-) Dziękuje wam za tak miły gest. Jesteście kochane ,wiele to dla mnie znaczy^^

Zasady: 1. podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu,
2. pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu,
3. ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie,
4. nominować7 blogów, które Twoim zdaniem na to zasługują,
5. poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.

7 faktów o mnie..
1. Uwielbiam książki fantastyczne np Wiedźmina,Kroniki Jakuba Wędrowycza,Władcę Pierścieni  itp.Oraz  całą twórczość Jakuba Ćwieka np Kłamca,Chłopcy,Dreszcz.
2.Ostatnio mam fazę na wyszukiwanie mało znanych alternatywnych zespołów.
3.Jak byłam młodsza moją miłością platoniczną był Legolas z LOTR ;-D 
4.Uwielbiam wycieczki.Wystarczy mi 30 minut ,żeby się spakować i ruszać w drogę.
5.Kocham zwierzaki mimo,że sama obecnie nie posiadam żadnego.
6.Kiedy jeżdżę środkami komunikacji miejskiej odkrywam swoją ukrytą aspołeczność ;-D
7. Niepoprawna romantyczka i marzycielka.Czasami odnoszę wrażenie,że nie pasuję do obecnej rzeczywistości materializmu .

Wyróżniam 7 blogów  :
Gratuluje ;-)
To wyróżnienie podaruje każdemu kto wejdzie do mnie na bloga ;-)
Jakoś trudno mi się zdecydować na kolejne blogi ,ponieważ każdy tworzy cudne rzeczy.


A teraz mała porcja biżuterii,którą wczoraj zrobiłam:

 Wisiorek z Listkiem zrobiony na zamówienie ;-)
 Pierścionek z Kłódką zrobiony na zamówienie ;-)
 Wisiorek z Ważką


  Wisiorek z Koniczynką
 
Sekretnik z cyrkonią w jasnym złocie
 
 Bransoletka z ważką 
 
 Zestaw 3 bransoletek
Bransoletki są regulowane,rzemyk zamszowy.
Kolor czerwony,beż,rudy
  Pozdrawiam Kaori^^

10 komentarzy:

  1. Gratuluję wyróżnienia i bardzo dziękuję:)
    Bardzo fajne wisiorki:) Sama potrzebuję jakiś nowy i muszę coś wymyślić:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie naszyjniki piękne i trudno byłoby się na jakiś zdecydować. Najlepiej mieć wszystkie:)
    Dziękuję ślicznie za wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie dziękuję:) Jest mi ogromnie miło:) Ja jak jeździłam po Warszawie komunikacją miejską tez odkrywałam w sobie cechy aspołeczne:) A największą zwierzęcą naturą egoistyczną odkryłam jak byłam w ciąży, raz w tramwaju z powodu mojej ciąży i tego, że siedzę jak królowa nie ustępując miejsca wywołałam kłótnię połowy składu tramwajowego:)Cudne porcje biżutek, moja faworytka to ważka:)Mam do Ciebie interes, ale czekam na odpowiedz na maila chyba sprzed 2 tygodni.....być może nie doszedł mój mail do Ciebie? Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie rzeczy urocze ale moje serce podbiła ważka:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. kochana jak zwykle cuda ;) no i dziękuję za wyróżnienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. No Karola, szalejesz :D
    Jam jest Twój Legolas :3 więc wiesz.. jeden telefon i jestem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super!:)Ciekawie tu;]

    Zapraszam do mnie na konkurs!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko mi się bardzo podoba , pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję bardzo za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za kilka słów od siebie;-)