Obserwatorzy

wtorek, 9 kwietnia 2013

Nadrabiam zaległości ...

Dzień dobry ,chyba w życiu każdego człowieka przychodzi taka chwila,że nie ma czasu na nic a tym bardziej na przyjemności.U mnie dzieję się ostatnio aż za dużo.Z jednej strony to dobrze bo nie lubię rutyny ,ale z drugiej chciałabym w końcu też mieć czas na dłubanie albo na czytanie książek.Ostatnio robię tylko rzeczy na specjalne zamówienia.I nic z projektów ,które gdzieś tam porastają mchem.Szkoda ,że doba jest taka krótka.Dzisiaj mam dzień wolny i w końcu mam czas ,żeby poodwiedzać wasze blogi.Tęsknie za wami.dzisiaj z biżuterii zaprezentuje moje ostatnie zamówienia.
Ostatnio mam bardzo dużo zamówień urodzinowych dlatego pokażę wam kolczyki ,których zrobienie sprawiło mi dużo radochy.
Kolczyki Elmo

Następnie zrobiłam na zamówienie zestaw bransoletkowy ;-)
 

i na sam koniec zamówienie z kolczykami piórkowymi w kolorze pudrowego różu.
Pozdrawiam Kaori^^

7 komentarzy:

  1. Mi najprzyjemniej się tworzy jak mam dużo czasu. Nie muszę się spieszyć a pomysły dojrzewają w mojej głowie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak.. znam to. Ten ustawiczny brak czasu na przyjemności i hobby. Ja to już czasem rzucam w kąt wszystkie obowiązki i zasiadam do tej modeliny, bo wytrzymać nie mogę :D A obowiązki.. cóż.. one raczej nie uciekają :D
    Śliczne są te sznurkowe bransoletki, takie proste, ale bardzo efektowne. Piórkowe kolczyki też miodzio :)
    Pozdrawiam cieplutko i wydłużenia się doby życzę! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja tęsknie za nowościami, zawsze oglądam po dziesięć razy i zastanawiam się do czego by mi ta biżuteria pasowała :D w sumie..przez Ciebie zaczęłam nosić takie cacka :D
    Świetne te kolczyki Elmo ! :) od razu przypomniała mi sie piosenka "I'm Elmo and I know it" ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. kolczyki Elmo sa fantastyczne!! no jak tu patrzec na nie i sie nie usmiechnac? :D pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Doba to jednak nie gumka od majtek. =P A pomysły przychodzą zazwyczaj, kiedy nie ma się na nie czasu. ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, jak ja Cię rozumiem... :( Piórka śliczne!! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za kilka słów od siebie;-)