Obserwatorzy

środa, 17 października 2012

Ostatnie ciepłe dni...

Witam was,dzisiaj chyba jak zwykle zamęczę was długim postem.Trochę mi się wszystkiego nazbierało.
Na początku chciałabym podziękować za paczuszki wymiankowe od  Dokuś i Ani .
Bardzo wam dziękuje za paczuchy i mam nadzieję ,że to nie będzie nasza ostatnia wymianka.
Dostałam takiego kopa motywacyjnego od Dokuś ,że zrobiłam nową porcję biżu i wzięłam się za szycie.Można powiedzieć ,że szycie mnie wciągnęło i chyba tak zostanie na dłużej.Od Ani dostałam takie piękne cuda ,że aż mnie zatkało.Patrząc na te przedmioty widzę osobowość Ani.Jaka jest delikatna i wrażliwa ;-) Cieszę się ,że mogę nosić biżuterię przez was wykonaną.Nosze je jako talizmany na szczęście;-) Wysłałam już ostatnie paczuszki i teraz czekam na wymiankę od Sary.I pracuję nad paczuchą dla drugiej Ani.
Teraz pokażę wam co wczoraj wieczorem wymyśliłam...

Pan Sówka
SPRZEDANY

 Medalion z ptaszkami w klatce 
SPRZEDANY

 Bransoletka Alicja w Krainie Czarów

 Kolczyki Jaskółki

 Kolczyki z Wieżyczką

 Kolczyki Lawendowa Łąka
SPRZEDANE

 Wkrętki z Listem
SPRZEDANE

Chciałabym wam jeszcze pokazać mój ostatni kuferek wykonany z okazji imienin mojej cioci.
Oczywiście w dequ.

Teraz pora na paczuszki wymiankowe ;-)
Pierwsza paczuszka będzie od Dokuś
Pożyczyłam sobie od niej zdjęcie bo ja już nie zdążyłam cyknąć ;-)  
A to już moja paczucha dla Dokuś
 Paczuszka od Ani ;-)
Oczywiście musiałam zrobic sobie kolczyki z koralików od Ani.
Uwielbiam je.To co Ania dostanie ode mnie jest jeszcze tajemnicą ;-)

Teraz pora na coś miłego dla mnie jak i dla was.
Wczoraj wieczorem czekała na mnie niespodzianka u Frezji na blogu.
Dostałam drugie wyróżnienie.Bardzo dziękuje za nie,wiele dla mnie znaczy;-)
Według zasad chciałabym wyróżnić  wśród wszystkich blogów 7 osób  ,które tworzą cuda a są niedocenione.Jest masa blogów ,które mają masę czytelników.Nie zapominajmy jednak jak my stawialiśmy pierwsze kroki i dlatego mój wybór jest taki a nie inny ;-)
Kolejność blogów jest przypadkowa.
Gratuluje wyróżnień.

Zasady, na których opiera się rozdawanie wyróżnień:

1. Podziękuj za przyznanie wyróżnienia.

2. Zamieść u siebie link do bloga osoby, która Cię wyróżniła.

3. Zamieść u siebie na blogu logo otrzymanego wyróżnienia.

4. Przekaż nagrodę co najmniej 7 blogerkom.

5. Zamieść linki do tych blogów.

6. Powiadom o tym nominowane osoby

Gratuluje i życzę miłego wieczoru
Kaori^^



10 komentarzy:

  1. mrau oczywiście cuda, które stworzyłaś porywają serducho! Dziękuję serdecznie za wyróżnienie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo za wyróżnienie i za ciepłe i bardzo motywujące słowa. Bardzo się cieszę, że paczuszka przypadła Ci do gustu. Kuferek wyszedł Ci bardzo ładnie i jest ozdobiony moim ulubionym motywem. Twoja biżuteria jest piękna. Mi najbardziej do gustu przypadł medalion z ptaszkami w klatce oraz jaskółkowe kolczyki. Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapomniałabym... Ja również mam dla Ciebie wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wooow super rzeczy widzę,że dostałaś kochana^^ a kolczyki które zrobiłaś są piękne dzisiaj mogłam je podziwiać ^^
    No i gratulacje z okazji dostania kolejnego wyróżnienia ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje wyróżnienia :)* a bransoletka Alicja w Krainie Czarów jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się strasznie ten medalion :D
    a reszta również cudowna :)

    zapraszam też do mnie: sabciahandmade.blogspot.com
    Gratuluję wyróżnienia! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Ci bardzo za wyróżnienie :)
    Jak zawsze piękną biżuterię zrobiłaś. Zresztą ja od Ciebie się takową trochę zaraziłam i sama musiałam popróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Medalion i bransoletki - bajeczne. Cała reszta, jak zwykle, też. Gratuluję udanych wymianek!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za wyróżnienie, kochana. Następnym razem poproszę o kopniaka. Od Ciebie to będzie zaszczyt. =*

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję Ci bardzo za wyróżnienia.Dopiero dzisiaj ale jak widzialaś po blogu-mała przerwa.Grypsko mnie dopadło.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za kilka słów od siebie;-)