Obserwatorzy

piątek, 10 sierpnia 2012

Wielki powrót modeliniaków ^^

Witam,dzisiaj chciałabym wam przedstawić moje wczorajsze lepianki z modeliny.
Już bardzo dawno nic nie lepiłam jakoś brakowało pomysłu ,weny.Wczoraj jednak postanowiłam zrobic kilka par sztyftów.Powiem szczerze,że lepiej mi wyszły niż moje pierwsze modelinonowe stworzonka.
Obecnie projektuje pudełka na biżuterie ,który będę wysyłać wraz z  zamówieniem mojej biżuterii.
Oczywiście stali bywalcy mojej strony też mogą liczyc na miłe niespodzianki bo gromadzę masę przedmiotów na wyminaki.Zachęcam do zgłaszania się.Możemy ustalic za co się wymieniamy itp.Nie jest powiedziane ,że muszę wymienic się  koniecznie za rzeczy ,które już wystawiłam ;-)
Po za tym siedzę i majsterkuje przy zleceniu decoupage na pełnej butelce.Zapowiada się oryginalny prezent ślubny.
Można powiedzieć ,że na nudę nie mogę narzekać.Teraz wam przedstawię moje modeliniaki.Mam nadzieję,że się wam spodobają ^^

 

Owcuny ;-)
kolczyki sztyfty posrebrzane antyalergiczne plus dodatkowe zatyczki.
Neko 
Potwór Ciasteczkowy
Uskrzydlone serducha
Kreciki
Truskawki ^^
Różyczki
Chciałabym też podziękować uczestnikom za udział w moim Candy ;-) 
Wiele to dla mnie znaczy i bardzo się cieszę ,że podobają się wam moje prace.Napędza to mój motorek motywacji ;-) Jeżeli macie jakieś pytania możecie do mnie napisać na maila albo FB.
Pozdrawiam Kaori


2 komentarze:

  1. Działania modelinowe są mi całkowicie obce. Tym bardziej potrafię docenić Twoje wyroby.

    OdpowiedzUsuń
  2. Owce są wprost rewelacyjne, przygotowuję paczkę na podaj dalej i wyślę razem z wymiankowymi kolczykami ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za kilka słów od siebie;-)