Obserwatorzy

piątek, 20 lipca 2012

Roztrzepane wieczorne pomysły ;-)

Witam,
chciałabym dzisiaj wam pokazac moje ostatnie cudeńka.Powstały dosyc dawno a wrzucam je dopiero dzisiaj.Znowu miałam deficyt lustrzankowy i dopiero teraz mogłam porobic fotki moich cudaków.
Ogólnie ostatnio doszłam do wniosku ,że przez tą deszczową pogodę nie mogę się zmotywowac do zrobienia czegokolwiek.Strasznie  przygnębia mnie ta cała aura za oknem.
Muszę się pochwalic ,że co raz więcej osób docenia moje biżutki i paczuszki wędrują już nawet za granicę.Wielkie dzięki wam się należy ;-)
Chciałabym również zachęcic do udziału w moim Candy.Frekwencja jest jaka jest.Szału nie ma ,mam nadzieję im bliżej dnia zero zbierze się troche ludków.Jeżeli to się nie zmieni niestety bede zmuszona zrobic Candy ostatni raz.
Tyle z takich wiadomości organizacyjnych.Teraz pora na moje cacuszka ;-)
Pocztówka z wakacji
medalion ze szklanym kaboszonem,
zawieszki antyczne złoto,
łańcuszek ok 100 cm

One day in Paris ;-)
medalion ze szklanym kaboszonem,
zawieszki antyczne złoto,
łańcuszek ok 100 cm


Morska Bransoletka
Rzemień granatowy,zapięcie ozdobne,antyczne złoto
regulowana.
SPRZEDANA

Kłódeczki z kluczykiem ;-)
antyczne złoto,bigle antyalergiczne,antyczne złoto.
SPRZEDANE

 Róże z Nutkami w kaboszonie
bigle zamykane,antyczne złoto.
SPRZEDANE

Pozdrawiam Kaori  ;-) 

1 komentarz:

Dziękuje za kilka słów od siebie;-)