Obserwatorzy

poniedziałek, 23 lipca 2012

Kolczyki w plenerze ;-)

Już od bardzo dawna nie robiłam nic w decoupage.Tak więc powstały cztery pary kolczyków właśnie w tej technice.Oprócz tego już baaardzo dawno nie robiłam sesji zdjęciowej w plenerze.Dzisiaj wzięłam ze sobą wszystko co potrzebne i ruszyłam w "krzaki" w poszukiwaniu dogodnego miejsca dla moich biżutków.Znalazłam idealny skalniaczek na którym powstały całkiem niezłe zdjęcia ;-)
Robienie fotek sprawia mi wiele radości,ogólnie bardzo lubię robić zdjęcia w makro ;-)
Tyle o mnie a teraz wam pokażę co udało mi się dzisiaj zrobić.Mam nadzieję,że kolczyki przypadną wam do gustu.
 Para Młoda ;-)
Sklejka o wymiarze 4cm,elementy posrebrzane,antyalergiczne.
Kolczyki zrobione w decoupage.
Motyw tylko z jednej strony.
SPRZEDANE

Zegar z różami ;-)
Sklejka o wymiarze 4cm,elementy posrebrzane,antyalergiczne.
Kolczyki zrobione w decoupage.
Motyw tylko z jednej strony.
SPRZEDANE
 Stary Zegar
Sklejka o wymiarze 4cm,elementy posrebrzane,antyalergiczne.
Kolczyki zrobione w decoupage.
Motyw tylko z jednej strony.

 Paryski Zegar
Sklejka o wymiarze 4cm,elementy posrebrzane,antyalergiczne.
Kolczyki zrobione w decoupage.
Motyw tylko z jednej strony.

 Pozdrawiam serdecznie Kaori ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za kilka słów od siebie;-)