Obserwatorzy

środa, 10 września 2014

Pracowicie

Dzisiaj chciałabym wam pokazać moje nowe wisiorki.Jak to mówią kuję żelazo póki gorące.Naprodukowałam kilka sztuk nowości.
Najbardziej cieszy moje oko wisiorek z domkiem przyczepionym do baloników.
Pomysł powstał po obejrzeniu bajki  Disneya"Up" .Osobiście polecam ją jest bardzo wzruszająca.
Do zrobienia wisiorka wykorzystałam koraliki z jadeitu oraz elementy w starym złocie.

Następnie zrobiłam Łapacz Snów z koralikiem weneckim oraz jadeitami.
Do zestawu powstały ażurowe kolczyki
a na deser pierścionek z listem miłosnym.

Pozdrawiam Kaori...

4 komentarze:

  1. Piękna biżuteria. Mnie urzekły ażurowe kolczyki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. piekne!!!!! mnie najbardziej sie podobaja Twoje zdjecia i komentarze :)) bo bizu wymiata-to oczywiste :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ urzekające dodatki! Aż nie mogę oczu oderwać i przeglądam stronę za stroną... Można od Ciebie kupić którąś z tych rzeczy?
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za kilka słów od siebie;-)