Obserwatorzy

sobota, 15 lutego 2014

Walentynkowo

Witam,was chciałabym wam dzisiaj pokazać małą porcję błyskotek.Powstały na początku tygodnia ,ale jak zwykle deficytowo u mnie z czasem.Dlatego jak zwykle wykorzystuje wolny weekend.Musiałam podzielić biżuterię na dwa dni.Dlatego jutro będzie kolejny post.
Temat mojej biżuterii miał być troszkę taki romantyczny.Nawiązujący ,jak niektórzy określają ten dzień ,komercyjnym świętem Zakochanych.Osobiście bardzo podoba mi się cała ta aura tego święta.Tylko nie przepadam za tymi "ślimaczącymi się"małolatami w miejscach publicznych.Ostrzegam nie zazdroszczę,Nie należę do klubu dewot;p
Z wystawionych dzisiaj błyskotek zostałam doszczętnie ograbiona przez koleżanki.
Mimo to mam nadzieję,że wam się spodobają;-) 

 Kolczyki Grafitowe Serduszka
szklane,nieduże serduszka w kolorach mieniącego się grafitu.
Ślicznie prezentują się na nowej właścicielce;-)
 
Kolczyki Serca w starym złocie
 Bransoletka Retro
 Wisiorek Dwie Połówki Serca
Jedną można odpiąć i podarować bliskiej osobie ;-)

Mam do was pytanie.Lepsze są zdjęcia moich prac  na takich jednolitych tłach czy jednak była ładniejsza oprawa "artystyczna"? Mam taki dylemat,ponieważ nie tak dawno zarzucono mi kradzież moich własnych zdjęć.Jestem trochę zdezorientowana ,ponieważ nie wiem jak mam ugryźć ten temat.
Za każdą odpowiedź bardzo dziękuje i pozdrawiam.
Kaori.

3 komentarze:

  1. Wszystko jest wspaniałe ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bransoletka najlepsza! ;D a co do zdjęć to mi bardziej podobają się te na tle niekoniecznie jednolitym, np podobały mi się te na tle serwetek w kwiatki albo pudełek na biżu ;D Zastanawiałam się jak w ogóle ktoś mógł zarzucić Ci kradzież zdjęć, bo przecież jeżeli zrobiłaś szkatułkę metodą decoupage to tylko Ty ją masz i nikt inny ^^ Także osoby, które się tym zajmują powinny się trochę zastanowić ;) Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za kilka słów od siebie;-)