Obserwatorzy

poniedziałek, 2 grudnia 2013

Minimalizm z klasą...

Witam,dzisiaj czeka was kolejna porcja biżuterii.Dzisiaj chciałabym wam pokazać nowe "krótkie wisiorki",które ładnie prezentują się do bluzek bez dekoltów jak i grubych swetrów.
Ostatnio cały czas produkowałam same długie wisiorki.A wiadomo,nie zawsze są one funkcjonalne i uniwersalnie pasujące do wszystkiego.Tak więc zrobiłam kilka sztuk "krótkich"wisiorków na próbę.
A co wy o nich sądzicie? Mogę wam zdradzić,że już wkrótce wprowadzę biżuterie steampunkową oraz szklane kopułki^^
Czas na błyskotki...
Wisiorek z Jemiołą
ozdobiłam go agatem w kolorze hmm..czerwonym
 Wisiorek z głową lisa...
Wisiorek z Jaskółką
 Wisiorek Celtycki
 Już niedługo wszystko będzie dostępne do kupna w moich sklepikach ;-)
Pozdrawiam Kaori. 

5 komentarzy:

  1. Bardzo ładne, czekam już na zapowiedziane cudeńka:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne. Dobrze mieć w szkatułce i długie i krótkie wisiory. Mamy wówczas więcej możliwości dopasowania naszyjnika:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł na krótkie wisiorki :) rzeczywiście nie zawsze te długie pasują do wszystkiego. Piękne! Mój faworyt to jaskółka :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, najbardziej przypadł mi do gustu ten z jemiołą i celtycki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za kilka słów od siebie;-)