Obserwatorzy

sobota, 5 października 2013

Przyszła Pani Jesień....

Witam was,dzisiaj chciałabym wam pokazać już moje pierwsze efekty dłubania po nocach.Z jedną parą kolczyków męczyłam się okropnie,oczy mi prawie wypadały.Mimo to jakoś mi się udało je sklecić.Dzisiaj pokażę wam taki misz-masz.Coś dla kociar ,coś kolorowego i innego.Jakoś nie mogę się zgrać,żeby post był w jednej tematyce.Chyba mam za dużo myśli do wyrażenia.I dlatego powstaje taki pierdzielnik.Jedno jest pewne kolekcja dla kociar zbliża się wielkimi krokami ;-) W następnym tygodniu mam zamiar zakupić trochę drewniaków bo tęsknie za ręcznie malowanymi kolczykami.
Teraz wam pokażę biżuterię,którą wczoraj zrobiłam...

Kobaltowe różyczki w jasnym złocie.
Kolczyki dla Kociary w jasnym złocie
Kolczyki Neko z dzwoneczkami  zrobione na zamówienie
Kolczyki Ażurowe Zawijasy 
 Kolczyki Nana
Zawieszki skojarzyły mi się z moim ulubionym anime o właśnie takiej nazwie jak i imieniem głównej bohaterki.
Pistolet opleciony różą.
 A na koniec kolczyki ,które zajęły mi trochę czasu zanim je poskładałam.
Najgorsze było zrobienie ruchomej konstrukcji ;p
Kolczyki Pani Jesieni ....
Bardzo szybko zostały adoptowane.
I jak wam się podobają?
Pozdrawiam Kaori^^

6 komentarzy:

  1. Podobają się bardzo:-) Wszystkie, ale najbardziej te z kotkami i kokardką:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie takie śliczne :) Może więcej biżuterii inspirowanej Naną? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj podoba się, podoba i to nawet bardzo:) Sporo tego wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Twoją biżuterię, a najbardziej podoba mi się wtedy, gdy nie mam w ogóle kasy o.o
    Twój kot jest zarąbisty ! : DDD chcęchcęchcęchcę <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za kilka słów od siebie;-)