Obserwatorzy

sobota, 19 stycznia 2013

Tęczowe Candy ;-)

Tęczowe Candy !
Serdecznie witamy pasjonatki i pasjonatów wszelkiego rodzaju craftu na
nietypowym Candy - Zabawie
Tęczowym Candy w siedmiu odsłonach.

Zabawa polega na odwiedzeniu wszystkich siedmiu blogów z tęczowego banerka
( linki podane niżej) na każdym w tych blogów czeka do rozwiązania rebus.
Należy odgadnąć hasło rebus na każdym z blogów i przesłać 7 odpowiedzi na
maila teczowecandy@gmail.com
Zasady zabawy :
1. Udział mogą brać wszystkie osoby aktywnie blogowo ( nie dalej niż
miesiąc temu)
2. Na każdym blogu proszę pozostawić ślad w postaci komentarza . ( tylko
nie zdradzajcie rozwiązania , bo będzie po zabawie )Miło będzie jeśli np.
napiszecie , czy zabawa Wam się podoba?
3. Na swoim blogu umieszczacie w widocznym miejscu banerek o naszej
zabawie-Candy linkując do wybranego przez siebie bloga z Tęczowego Teamu
4. Nie wymagamy dodania do obserwowanych.
5. Wymagamy jedynie prawidłowych rozwiązań rebusów.
6. Rozwiązanie rebusu należy wysłać na maila do właściciela bloga.
7. Natomiast wszystkie siedem rozwiązań na zbiorowego maila
teczowecandy@gmail.com
              8.Zapisy trwają do 15.02.2013 r.
9. Wyniki 16.02.2013
r.
10. Nagrodą główną w Zabawie-Candy będzie zestaw kreatywnych przydasiów w
kwocie 60 zł
11. Ponadto każda właścicielka bloga z tęczowej siódemki przeprowadzi
osobne losowanie i wynagrodzi jedną osobę dodatkowo mini prezentem - Ale tu
pamiętajcie by wysłać hasło do każdej właścicielki  rebusu !
Tak więc szans na cukierka jest aż 8 !!! Jedna główna i 7 malutkich !
Pytania ? pisz: teczowecandy@gmail.com
Życzymy miłej zabawy przy rozwiązywaniu Rebusów !

Pozostałe Blogi z Tęczowego Rozdania
6.Cohenna
7.No i ja ^^
Przygotowałam dla was rebus związany ściśle z moją twórczością;-)
Odpowiedzi proszę przesyłać na mojego maila:
kaori28@wp.pl
albo jeśli walczycie o główną nagrodę to piszcie na :
teczowecandy@gmail.com

Tutaj jest banerek do podlinkowania

 Pora na moje nagrody z racji tego ,że jestem kolorem granatwoym w naszej tęczy.
Przygotowałam dla was granatowy upominek.
Jeżeli macie jakieś pytania piszcie śmiało na maila postaram się w miarę możliwości odpisywać.
Życzę powodzenia w zabawie i dziękujemy za udział ;-)
Pozdrawiam Kaori^^

39 komentarzy:

  1. Super zabawa i piękne candy. Dołączam szybciutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna zabawa, jak tylko rozwiąże rebusy to na pewno dołączę ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tez sie zglaszam :D hehehehe, zartuje oczywiscie, super wyszlo :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Och, zgłaszam się!
    A czy można wysłać na główną nagrodę i na te mniejsze?

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że dzięki Tęczowemu candy mogę poznać Twoja twórczość. Tworzysz wspaniałą biżuterię a oprócz tego ładnie rysujesz, o czym przekonałam się rozwiązując rebus :) Pozdrawiam serdecznie a info o candy umieściłam na bocznym pasku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna zabawa więc dołączam z przyjemnością.Pięknie tworzysz.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. zrobione :) mail wysłany info na blogu :)\
    gosiakart.daleko.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna zabawa , przyłączę się . mail wysłany , banerek na pasku bocznym :)
    pozdrawiam Alicja

    OdpowiedzUsuń
  9. Tworzysz bardzo piękną, oryginalną biżuterię. Już jestem Twoją fanką i na pewno będę obserwowała Twoją twórczość:)
    Zabawa tęczowe rozdanie bardzo fajna:) Jeszcze nie miałam okazji brać udziału w podobnej:) oczywiście przyłączam się.
    Pozdrawiam,
    Ewelina z efffkowepasje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Czegoś takiego się nie spodziewałam i jestem bardzo mile zaskoczona :D Zapisuję się i banerek jest już u mnie :D Pozdrawiam serdecznie ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Dawno nie miałam takiej frajdy, która z Was to wymyśliła? :D oczywiście przyłączam się!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dołączam do zabawy, na moim blogu również konkurs, tak więc zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zabawa!! Choć przyznaję się bez bicia u Ciebie w rozwiązaniu pomógł mi trochę narzeczony, bo nie mogłam rozpoznać co jest na trzecim obrazku :P:P

    OdpowiedzUsuń
  14. z chęcią się przyłączam i tu ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj! Z przyjemnością zgłaszam się do zabawy. Maila z hasłem już wysłałam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super nagrody! Extra pomysł na zabawę :)
    Zgłaszam się bez dwóch zdań!
    Pozdrawiam
    Ania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mail numer 2 wysłany z (saligia11@wp.pl), pędzę dalej szukać skarbu na końcu tęczy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny pomysł na zabawę:) I ja chętnie się przyłączę:)

    OdpowiedzUsuń
  19. super przesyłam rozwiązanie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna zabawa. rozwiązałam wszystkie rebusy

    OdpowiedzUsuń
  21. Super zabawa:) Mam nadzieje, że choć raz się uda wygrac cos z Waszych cudownych nagród:) Pozdróweczki
    isza

    OdpowiedzUsuń
  22. fany pomysł z tym rozdaniem:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny pomysł, spróbuję swojego szczęścia.
    Zapraszam także do udziału w moim candy
    http://lamiacasa24.blogspot.com/2013/01/moje-pierwsze-candy.html
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna zabawa, mail z rozwiązaniem wysłany

    OdpowiedzUsuń
  25. Witaj ! Dołączam do zabawy :)
    http://najbardziejlubie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja też się bawię. Rozwiązanie wysłałam
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Dołączam do uczestniczek.
    Świetny jest ten konkursik! mail wysłany.

    OdpowiedzUsuń
  28. zgłaszam się chętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna zabawa!
    Naprawdę gratuluję kreatywności ;p
    Maila już wysyłam ;d

    Pozdrawiam:
    jagoodowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za kilka słów od siebie;-)