Obserwatorzy

wtorek, 4 grudnia 2012

Wyniki Candy ;-)

Witam serdecznie, chciałabym podziękować wszystkim 82 osobom za udział w mojej zabawie ;-)
Również dziękuje Miruko za pomoc przy ciachaniu losów , za profesjonalny i uczciwy przebieg losowania .
Tak jak już wcześniej wspomniałam przygotowałam niespodziankę w postaci drugiej nagrody pocieszenia.
 Pierwszą nagrodę przypomnijmy jest ...

A drugą nagrodą pocieszenia jest...
Wszystkie losy przed ciachaniem...

Po ciachaniu...
Wrzucanie losów do maszyny losującej...

następuje zwolnienie blokady...
Pierwszym zwycięzcą w moim losowaniu a w tym właścicielem przepiśnika zostaje tyrym tyrym ...
Drugim zwycięzcą ,który otrzyma aniołkową bransoletkę zostaje...
Dziękuje mojemu Skrzatowemu asystentowi za pomoc w losowaniu ;-)
Gratuluje wygranej!!!^^
Dziewczyny proszę o odzew na maila z adresem.
Wszystkim pozostałym osobom dziękuje i zapraszam na mini Mikołajkowe Candy.
Jeżeli ktoś chce wygrać kolczyki niespodzianki.Proszę napisać chęć wzięcia udziału w komentarzu do tego posta.Zapisy trwają do 5 Grudnia do północy.
Losowanie odbędzie się 6 Grudnia i wtedy też pokażę nagrodę;-)

Pozdrawiam Kaori^^


35 komentarzy:

  1. Zgłaszam się
    Mój email - szaleniuk@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. eh - nie udało się :D więc próbuję szczęścia dalej :D zapisuję się :D buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wylosowanym osobom. Mam chętkę na kolczyki niespodzianki, więc zapisuję się na mini candy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Będą mieć dziewczyny niespodzianki. Super masz pomocników. Jak już skrzaty Ci pomagają, to nie ma mocnych. =)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla Wylosowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje kochane!
    A i ochotę na niespodziankę mam: karolcia10024@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję;)
    A na niespodziankę oczywiście, że się piszę;)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratulacje!! nie powiem, liczyłam na te cuda... eh.. :D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. aaaa kolczyki... ja też ja też ja też chcę!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję zwyciężczyniom. Na kolczykową niespodziankę oczywiście zapisuję się z przyjemnością :-) Zapraszam też na moje candy :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. zgłaszam chęć ;) Ed
    zapraszam na mój konkurs na ed-like.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No jak teraz nie wygrałam - to może z kolczykami mi się poszczęści :]
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję zwyciężczyniom i chętnie się zapiszę na mikołajkowe candy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. gratulacje, zgłaszam się do mikołajkowego candy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję i próbuję dalej :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję dziewczyny ! :)) świetną masz skarpetkę :D
    A co do mini Candy - zgłaszam się, to oczywiste ! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. To może tym razem się uda :D Gratuluje zwyciężczyniom ^^
    I zapisuję się, Pati ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cóż słońce... Ja się zapisywać nie będę :P
    Hahhaha żartuję xD Oczywiście,że mnie zapisz^^

    OdpowiedzUsuń
  19. piękna ja się oczywiście zapisuję :) chociaż właściwie to innym powinnam dać szansę. Cieszę się że elfik dobrze się sprawuje :) dostał przykazanie żeby Cię pilnować i przynosić szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję, choć żałuję, że mnie ten przepiśnik ominął ;)
    Zapisuję się ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję i staję w kolejce po Mikołajkowy upominek :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulatki wygranym :) co to bylo za emocjomujace oczekiwanie :)) bardzo chetnie wezme udzial w Mikołajkach :) pozdrawiam, eda

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się:)

    gogunia3@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. @Lepiej je używać niż żeby stały zakurzone gdzieś na półce ;) A serce z papryki to rewelacyjny pomysł, na pewno spróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. oooo, czyzbym wygrala nagrode pocieszenia? oooooooo :O
    dziekuje ladnie slicznie :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję wylosowanym i z przyjemnością wskakuję do kolejki po niespodziankowe kolczyki ;D
    Pozdrawiam cieplutko =}

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratulacje i zapisuję się na rundę drugą

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratulacje! Dzięki za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziękuje za zapisy już spisałam 27 osób chętnych do wzięcia udziału w mini Candy ;-)
    Kolczyki już czekają ,wyniki ogłoszę ok godzinki 15 ;-)
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluje wylosowanym i dziekuję za miłą zabawę ;-))

    OdpowiedzUsuń
  31. O Raju ! Jak się cieszę:) Dziękuję serdecznie:) A ja od jakiegoś tygodnia mam taka chandrę, zero weny twórczej, troche choruję i nawet zbliżające święta mnie nie cieszą......a tu od Ciebie taka cudna niespodzianka:) Dziękuję:) Dodam, że to moje pierwsze wygrane candy:)'

    Pozdrawiam
    I dziękuję za wywołanie usmiechu
    isza

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za kilka słów od siebie;-)